poniedziałek, 20 października 2014

40 kg mniej

     Ostatnio tak sobie słuchałam o zachwytach nad znajomym który schudł 40 kg w niewiele ponad miesiąc.
Nie powiem wysiłek niesamowity ale totalnie nie zdrowy. No i o możliwym efekcie jo-jo nie wspominając.
     Ktoś ma doświadczenia z tak drastycznego spadku wagi?
     Sama najwięcej schudłam 10 kg w niecałe 3 msce i uważam, ze to było ZA szybko przez co nie udało mi się utrzymać tej wagi (niektórzy twierdzą, że na szczęście, że niby zakrawałam o wygląd anorektyczny- osobiście tak nie uważam ale co kto lubi :P )
     Dobrze, że ta osoba nie tylko drastycznie ograniczyła jedzenie ale i ćwiczyła,tylko co będzie jak wróci do poprzedniego sposobu życia?
     Pozostaje tylko trzymać kciuki za niego i innych którzy tyle schudli by utrzymali swoją pożądaną wagę, w końcu przyjaciel mojego brata przez wakacje schudł 20-30 kg i choć lekko potem odrobił to i tak udaje mu się utrzymać zdrową wagę ^_^
     Dlatego trzymajmy kciuki za wszystkich którzy walczą ze swoją wagą :D





Ps. dla wszystkich malkontentów, zgadzam się anoreksja jest groźną chorobą ale dużo częściej spotykana jest nadwaga i otyłość będące równie groźne, a mające dużo większe przyzwolenie społeczne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz